מערכי שיעור בערבית | برامج دروس بالعربية كيف ننزع القشور عن قصة سيندريلا | לקלף את סיפור סינדרלה المعضلة التي نواجهها عند تناولنا لقصة سندريلا، وقصص أخرى متأثرة بالتصورات النمطية، هي هل نتخلى عن القصةالموضوع نهائيًا، أم עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 21.02.2022
מערכי שיעור בערבית | برامج دروس بالعربية محادثات شخصية مع الطلاب والطالبات – أفكار ونصائح لكل معلم\ة | שיחות אישיות لماذا تعتبر المحادثات الشخصية مع الطلاب مكونًا مهمًا وحاسمًا لعملنا كمعلمينات؟ كيف يمكن لمحادثة شخصية جيدة أن تساهم في עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 14.02.2022
סרטוני הדרכה שיחות אישיות – חשוב למורה, חשוב לתלמיד/ה "אני מורה טובה יותר כשאני נכנסת לכיתה שבה אני מכירה את התלמידים/ות". חגית ואילנית מבי"ס קדמה ירושלים מספרות על עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 15.01.2019
סרטוני הדרכה כיצד נתמודד עם תחושות הלחץ בתקופת הבחינות? תקופת הבחינות, בין אם מדובר בבחינות הבגרות או בחינות בביה"ס, היא תקופה שמאופיינת במתח, אינטנסיביות ואי ודאות לכל הצדדים, עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 14.12.2018
סרטוני הדרכה שעון פגישות – פעילות לחיזוק הדיאלוג והקשר עם התלמידים/ות היום שבו מתקיימת בביה"ס קדמה בירושלים פעילות שעון פגישות, הוא אחד הימים המרתקים והמרגשים לכולם, לתלמידים/ות וגם למורות/ים. הפעילות עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 26.11.2018
סרטוני הדרכה למידה חווייתית מבוססת פרויקטים – ליאור הישראלי מתוך פינת “במה למורה עם אג’נדה”, כנס קדמה ה-6 בסדרת ״איך לשלב צדק חברתי בתכניות הלימוד״ יולי 2017 עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 06.11.2018
מערכי שיעור והפעלות שיחות אישיות עם תלמידים/ות שיחות אישיות עם תלמידים/ות – קובץ עם רעיונות, סרטונים וטיפים לכל מורה למה שיחות אישיות עם תלמידים/ות הן מרכיב חשוב עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 23.10.2018
מערכי שיעור והפעלות הנקודה- פעילות על אמונה ועל תקווה כמה פעמים גם אנחנו וגם התלמידים/ות שלנו נתקלנו במצב בו לא העזנו לנסות משהו חדש כי לא חשבנו שאנחנו עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 16.07.2018
סרטוני הדרכה איך להתמודד עם כיתה תחרותית – ליאת נובל קראוס מתוך פינת “במה למורה עם אג’נדה”, כנס קדמה ה-6 בסדרת ״איך לשלב צדק חברתי בתכניות הלימוד״ יולי 2017 עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 06.04.2018