עפרה זיידמן

יו"רית הועד המנהל

עפרה זיידמן היא יו"רית הועד המנהל. מכהנת כיו"ר פרס פועל/ת צדק בחינוך. בעבר מנכל"ית קרן אייסף.

נורית חג'אג'

חברת הועד המנהל

מנכל"ית "Diversity In Action"-הנחייה ופיתוח תוכניות רגישות מגוון. מפתחת מודל הנחייה "תוכן תהליך פוליטי". פעילה ב"נשים עושות שלום". חברת ועד בעמותת "איתך -מעכי" משפטניות למען צדק חברתי. חברה במזכירות "הקשת הדמוקרטית המזרחית"בעבר מנהלת התנועה.

אילנה יונה

מנהלת עמותת קדמה

סלי ארקדש

רכזת בוגרים/ות ואחראית על עלון קדמה

אלן לב שלם

מפתחת ועורכת תכנים

מורן בריר

עורכת וידאו

מורן בריר, אשת הוידאו של עמותת קדמה מאז 2016. למדה קולנוע, תקשורת, פיתוח קהילות והנחיית קבוצות. מלבד עבודתה בקדמה עוסקת כעצמאית בתחום הוידאו-אקטיביזם: יוצרת סרטונים לקמפיינים חברתיים ומנחה קבוצות ליצירת סרטונים לשינוי חברתי-פוליטי.

קרול ביבס

גייסת משאבים

קרול החלה לעבוד בקדמה ב-2020. קרול בוגרת מצטיינת מהטכניון בהנדסת תעשיה וניהול, ובעלת הסמכה בעיצוב גרפי. היא עבדה שנתיים כשליחה מטעם הסוכנות היהודית בקמפוס בארצות הברית. מתמחה בשיווק דיגיטלי וגיוס משאבים עבור עמותות. דוברת עברית, צרפתית ואנגלית.

ד"ר אריאלה בן ישי בארי

מנחה צוותים חינוכיים בבתי הספר וחברה בועדת ההיגוי של כנס קדמה השנתי

מרצה בחוגים שונים במכללה האקדמית בית ברל, ראש התכנית להנחיית קבוצות בחברה מרובת זהויות. לוותה את הצוות של בית ספר קדמה וחקרה איתם יחד סוגיות חינוכיות מהשנה השנייה להקמת בית הספר. חברת ועד בארגון היל"ה משנת 2004.

ד"ר שלמה סבירסקי

ד"ר שלמה סבירסקי הוא ההוגה והכוח מניע, אחד מהמייסדים המרכזיים של עמותת קדמה ושותף להקמת בתי הספר של קדמה. כיום הוא המנהל האקדמי של מרכז אדוה

לפרטים נוספים

קלרה יונה

קלרה יונה היא ממייסדות עמותת קדמה. היתה המנהלת הראשונה של בי"ס קדמה בירושלים.

לפרטים נוספים

משה גמיש

משה גמיש היה יו"ר עמותת קדמה מאז הקמתה ועד שנת 2021. היה בין מייסדי העמותה ובית הספר קדמה והיו"ר הראשון של ועד ההורים של בי"ס קדמה.