מערכי שיעור והפעלות משחק הקוביות – על עבודת צוות וסיוע מחברים/ות מטרת המפגש היא לבחון כיצד אפשר להתמודד עם קשיים באמצעות יצירת יחסי אמון וסיוע מחברים/ות. אפשר לבצע אותו בתקופות עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 10.05.2022
מערכי שיעור והפעלות "הבורות בחיי" – פעילות בנושא התמודדות עם קשיים "הבורות בחיי" – איך נתמודד עם קושי? הפעילות מבוססת על הטקסט "אוטוביוגרפיה בחמישה פרקים" ומטרתה לבחון את אופני ההתמודדות עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 10.05.2022
מערכי שיעור בערבית | برامج دروس بالعربية استبيان للمعلمات والمعلمين – برامج دروس باللغة العربية | סקר מערכים בערבית المعلمات العزيزات، المعلمون الأعزاء، يسرنا إعلامكمن عن سيرورة مثيرة بدأنا بها مؤخرًا لترجمة بعض برامج الدروس إلى اللغة العربية. עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 25.04.2022
מערכי שיעור והפעלות למה צ'חצ'חים זו אמירה גזענית? ההתבטאות של שלמה גרוניך בפסטיבל עין גב עוררה סערה תקשורתית וציבורית, גינויים מכל עבר, ביטולים של הופעות, וגם כמובן עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 25.04.2022
מערכי שיעור בערבית | برامج دروس بالعربية الخلافات والشجار | סכסוכים ומריבות غالبًا ما تنتهي الخلافات والمشاجرات بين الطلاب والطالبات بعنف كلامي أو جسدي حتى، أحيانًا. من المهم لذلك أن نضع עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 12.04.2022
חגים ולוח שנה من نقطة احتكاك إلى نقطة التقاء – خطّة درس عن الأعياد القريبة للديانات المختلفة إذا نظرنا إلى رزنامة شهر نيسان-أبريل وبداية شهر أيّار-مايو سنلاحظ أنّها فترة تشهد كثافة غير عادية لأعياد كلّ الديانات. עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 27.03.2022
חגים ולוח שנה מנקודות חיכוך לנקודות מפגש – מערך שיעור על החגים הקרובים בדתות השונות אם נסתכל בלוח השנה של חודש אפריל ותחילת חודש מאי בשנה זו – 2022, ניווכח שזו תקופה ש"עמוסה" מאוד עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 22.03.2022
חגים ולוח שנה כמה זה עולה לנו? מערך שיעור על החוק למיסוי משקאות ממותקים ב-1/1/2022 הוחל החוק החדש שהעלה את המיסוי על משקאות ממותקים ומשקאות דיאט. החלטנו לנצל את חג הפורים, חג הסוכר עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 03.03.2022
חגים ולוח שנה נקרא לנערה ונשאל את פיה: מערך שיעור על זכויות הילד/ה לדעת ולהביע דעה ב – 20 בנובמבר חל יום זכויות הילד/ה העולמי, במערך שיעור זה בחרנו להתייחס לשתי זכויות מתוך אמנת האו"ם עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 01.03.2022