על פרסומות, נשים ותפיסות חברתיות

המערך בנוי משלושה שיעורים של 45 דק' ומותאם ליסודי ולחט"ב. 

הדגש בדיון הוא על עוצמת השפעתן של הפרסומות עלינו: בשל השכיחות והתדירות שלהן בכל אמצעי התקשורת, ובשל "התכסיסים" ודרכי הפיתוי המגוונות שלהן שפועלות על כל החושים: השימוש בסלבס, בדימויים נחשקים, בתמונות, במוסיקה, בסיפור. 

במערך נברר מה תפקיד הנשים? ומה תפקיד הגברים בפרסומת? איך מציגים לנו את הדימויים השונים ומה המסר הסמוי והגלוי שעובר אלינו כצופות וצופים?