שנת הקורונה ובסופה המלחמה ואירועי האלימות בתוך המדינה, זימנו לנו אתגרים חדשים בקשר עם  התלמידים אך גם עם ההורים. הלמידה מרחוק אילצה את כולנו להסתפק בעיקר בקשר דרך המסכים, לעיתים מול ילדים והורים שלא זכינו לראות פנים מול פנים, וספק אם נזהה אותם ברחוב. השהייה הממושכת בסגרים והימצאות כל בני המשפחה בתוך הבית גררה עמה לעיתים רפיון בגבולות– בין ההורים לילדות/ים, בין המורות/ים לתלמידים/ות ובין המורות/ים להורים.

המטרות של סדנה זו הן קודם כל לבחון ולהבין מה ההשפעה של השנה החולפת (הקורונה והאירועים הביטחוניים) על הקשר שלנו עם ההורים. מטרה נוספת היא לראות את פתיחת השנה הנוכחית כהזדמנות לשים לב עם אלו רגשות/חוויות אנחנו מגיעות למפגש המחודש עם ההורים, לשאול מה מכל מה שנוצר בשנה החולפת נרצה לשמר ולמנף? אילו גבולות נרצה להחזיר (אם בכלל)? האם טוב לנו עם הטשטוש שנוצר או שמא הוא עלול להקשות עלינו השנה?

לקריאת הסדנה בשפה הערבית לחצו כאן 

צילום: שלומית כרמלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.