| developer | 19.02.2019

צילום: שלומית כרמלי
יחידה 6 – איך לעשות שוויון?
יחידת לימוד זו מציעה מערכים שונים השואלים כיצד ניתן להתמודד עם אי-שוויון. אחד המערכים מאפשר התנסות בסימולציה המדמה אל תיאוריית 'מסך הבערות' של ג'ון רולס.
יחידה 1 – תמונת השכר
צילום: שלומית כרמלי יחידה 1 – תמונת השכר יחידת לימוד זו עוסקת בפערים ואי שוויון בשכר בין קבוצות שונות באוכלוסייה בישראל. היחידה מתבססת על נתוני
יחידה 2 – על מגדר ושכר
צילום: שלומית כרמלי יחידה 2 – על מגדר ושכר יחידת לימוד זו עוסקת בפערים ואי שוויון בשכר בין נשים וגברים בישראל. ממוצע שכרן נשים בישראל
יחידה 3 – על חינוך והשכלה
צילום: שלומית כרמלי יחידה 3 – על חינוך והשכלה יחידת לימוד זו עוסקת בפערים ואי שוויון בחינוך והשכלה. היחידה כוללת מערכים בנושא פערים במערכת החינוך
יחידה 4 – על מרכז ופריפריה
צילום: תמי פיליפ יחידה 4 – על מרכז ופריפריה יחידת לימוד זו עוסקת בפערים בין מרכז לפריפריה היחידה כוללת מעלה את המודעות לפערים ומעלה מחשבות
יחידה 5 – על עוני
צילום: שלומית כרמלי יחידה 5 – על עוני יחידת לימוד זו מציעה מערכים שונים בנושא עוני הכוללים חשיבה על המושג והמשמעות שלו בחברה, קריקטורות על
יחידה 6 – איך לעשות שוויון?
צילום: שלומית כרמלי יחידה 6 – איך לעשות שוויון? יחידת לימוד זו מציעה מערכים שונים השואלים כיצד ניתן להתמודד עם אי-שוויון. אחד המערכים מאפשר התנסות
האם ילדות וילדים צריכות/ים להיחשף לממדי העוני שרק הולכים וגדלים, או לפערים הגדולים בהכנסות שבין העשירונים: בין עובדים ומעסיקים, בין מרכז לפריפריה? בין גברים ונשים? והרי אי השוויון לא יעלם אם לא נדבר עליו. ואם לא נלמד, מה יחשבו? האסופה כוללת כ-30 מערכי שיעור מגוונים המחולקים ל-7 יחידות.
כתיבת תגובה