| developer | 19.02.2019
![](https://kedma-edu.org.il/wp-content/uploads/2019/02/wsi-imageoptim-d790d799d79a-d79cd7a2d7a9d795d7aa-d7a9d795d795d799d795d79f-770x382.jpg)
צילום: שלומית כרמלי
יחידה 6 – איך לעשות שוויון?
יחידת לימוד זו מציעה מערכים שונים השואלים כיצד ניתן להתמודד עם אי-שוויון. אחד המערכים מאפשר התנסות בסימולציה המדמה אל תיאוריית 'מסך הבערות' של ג'ון רולס.
יחידה 3 – על חינוך והשכלה
20.02.2019
אין תגובות
צילום: שלומית כרמלי יחידה 3 – על חינוך והשכלה יחידת לימוד זו עוסקת בפערים ואי שוויון בחינוך והשכלה. היחידה כוללת מערכים בנושא פערים במערכת החינוך
יחידה 4 – על מרכז ופריפריה
20.02.2019
אין תגובות
צילום: תמי פיליפ יחידה 4 – על מרכז ופריפריה יחידת לימוד זו עוסקת בפערים בין מרכז לפריפריה היחידה כוללת מעלה את המודעות לפערים ומעלה מחשבות
יחידה 5 – על עוני
20.02.2019
אין תגובות
צילום: שלומית כרמלי יחידה 5 – על עוני יחידת לימוד זו מציעה מערכים שונים בנושא עוני הכוללים חשיבה על המושג והמשמעות שלו בחברה, קריקטורות על
כתיבת תגובה