"יום המורה" לעיתים רבות מסתכם בקבלת שוקולד מוועד ההורים הבית ספרי. בלי לזלזל בחשיבותו של השוקולד, האם לא ראוי שנדבר עם תלמידותינו ותלמידינו על החשיבות של היום הזה ועל משמעותו? הצורך לעסוק בנושא מתחזק במיוחד לנוכח מאבק המורות והמורים המתוקשר והשאלות שהעלה ביחס למעמדן/ם הראוי בבית הספר ובחברה כולה. לתלמידות ולתלמידים, שקרובות/ים כל כך אלינו המורות/ים, יש זכות מלאה להביע את דעתן/ם בנושא זה. 

במערך זה נחקור את דמות המורה כפי שמשתקפת ביצירות ספרתיות שונות, וננסה לזקק יחד עם התלמידות והתלמידים מי הוא או מי היא מורה טוב/ה בעיניהן/ם? אילו קשיים יש בתפקיד ההוראה? ומה היו רוצות/ים לומר למורות ולמורים שלהן/ם? 

*השיעור מתוכנן כשיעור כפול ויש להקדיש לו לפחות שני שיעורים. 
*ניתן להשתמש בכל חלקי המערך או לבחור מתוכם – כל חלק במערך יכול גם לעמוד בפני עצמו. 

 

צילום: תמי פיליפ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.