רגישות

בשנים האחרונות עלתה המודעות במערכת החינוך להתנהלות עם תלמידות.ים בעלות.י אלרגיות מסכנות חיים
וישנן הנחיות ברורות לכך. אולם ההנחיות אינן כוללות התייחסות לסיטואציות חברתיות
מורכבות כמו: איך מרגיש.ה התלמיד.ה בעל.ת האלרגיה כששאר התלמידות.ים נאלצות.ים להתאים את עצמן.ם
אליו? איך מרגישות.ים התלמידות.ים האחרות.ים לגבי זה? נושא זה משמעותי מאחר והתלמידות.ים בכיתה
נאלצות.ים להתאים את עצמן.ם בחיי היום יום במקרים רבים – בין אם בארוחת העשר כל יום, בכיבוד בכל אירוע
בבית הספר, ובחגיגות יום הולדת שמתקיימות לאחר שעות הלימודים.
לאור זאת עולות עוד שאלות כמו – איך אפשר להימנע ממצבים של הדרת התלמיד.ה עם האלרגיה? והאם
ההתאמות של שאר התלמידות.ים נעשות מתוך תחושה של כפייה וחוסר הוגנות או מתוך התחשבות ורגישות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.