תמונה: Scientific Animations, ויקיפדיה

אי אפשר להתעלם מזה. הקורונה כבר כאן. המתח ואי הודאות הולכים ומתפשטים לא פחות מהר מוירוס עצמו. סביר להניח שגם בקרב התלמידים/ות זה חלק נכבד משיחת היום. אבל מה לגבי הכיתה? האם ועל מה נדבר בכיתה?
לפניך שתי הצעות למערכי שיעור:
האחד לתלמידי/ות ביה"ס היסודי – מאפשר לתלמידים/ות לשתף ולחלוק מהסוגיות והשאלות שמטרידות אותם/ן בקבוצה. 
השני לתלמידי/ות על יסודי – עוסק בשאלות ודילמות חברתיות ומוסריות שונות בהקשר לקורונה.  נעלה כמה מהן, ונאפשר לתלמידות/ים לדון בהן מנקודות מבט שונות במטרה לפתח הסתכלות מורכבת וביקורתית על ההקשר החברתי הרחב  של המגיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

1 תגובות

  1. הגב

    לינוי

    לדעתי יותר טוב שמערכת החינוך תעשה איתנו עבודות למידה מרחוק זה יגרום לנו לא לשכוח מהחומר הלימודי וזה יעזור לנו במידה וזה יקרה עוד פעם