מערכי שיעור בערבית | برامج دروس بالعربية خطّة درس للفتيان والفتيات في موضوع الصحّة النفسيّة | מערך בנושא בריאות הנפש "طلب المساعدة لا يجعلك ضعيفًا/ة": رسالة بيلي إيليش | מערך שיעור בנושא בריאות הנפש: המסר של בילי אייליש تمتاز עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 29.09.2021
מערכי שיעור בערבית | برامج دروس بالعربية "نتواصل مجددًا" مع أولياء الأمور لقاء ثانٍ للمعلماتين بتوجيه من عضو في الطاقم | סדנה קשר עם ההורים "نتواصل مجددًا" مع أولياء الأمور لقاء ثانٍ للمعلماتين بتوجيه من عضو في الطاقم | "לחדש קשר" סדנה למורות/ים חלק עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 29.09.2021
מערכי שיעור והפעלות "לחדש קשר" סדנה למורות/ים חלק ב' סדנה זו מיועדת למורות/ים והיא עוסקת בקשר עם ההורים. זו הסדנה השניה בסדרה של "לחדש קשר" עם ההורים. את עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 29.09.2021
מערכי שיעור בערבית | برامج دروس بالعربية نتواصل مجددًا "ورشة للمعلمات\ين بتوجيه من عضو في الطاقم" | סדנה קשר עם ההורים نتواصل مجددًا "ورشة للمعلماتين بتوجيه من عضو في الطاقم" | "לחדש קשר" סדנה למורות/ים חלק א' واجهنا في أعقاب עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 26.09.2021
מערכי שיעור והפעלות "לחדש קשר" סדנה למורות/ים חלק א' שנת הקורונה ובסופה המלחמה ואירועי האלימות בתוך המדינה, זימנו לנו אתגרים חדשים בקשר עם התלמידים אך גם עם ההורים. עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 13.09.2021
חגים ולוח שנה "שנהיה לראש ולא לזנב" – מערך שיעור לראש השנה ליסודי מערך זה עוסק בראש השנה דרך ניבים וביטויים הקשורים לחג. התלמידות/ים יכירו את הניבים בהקשרים האישיים והחברתיים שלהם הרלוונטיים עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 15.08.2021
חגים ולוח שנה בשנה הבאה- מערך שיעור לפתיחת שנה לגילאי יסודי במערך זה, המיועד לימי פתיחת השנה, נסמן את תחילת השנה כמועד שבו אפשר להציב מטרות ולאחל לעצמנו את השנה עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 15.08.2021
מערכי שיעור והפעלות פעילות סיכום שנה: מפת האוצר שלי מערך שיעור זה עושה שימוש בכלי להערכה עצמית מילולית. הוא מבוסס על רפלקציה עצמית במספר תחומים ומלווה על ידי עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 30.05.2021
מערכי שיעור והפעלות חרוזי הערכה: פעילות לסיכום והערכה עצמית פעמים רבות חלוקת תעודות הערכה, בעיקר בכיתות הנמוכות, נחווית כאירוע לא מוכר, מלחיץ, הרחוק מחווית הלמידה השגרתית של התלמידות/ים. עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 30.05.2021