עשרות הפעלות ומערכי שיעור נושאים מגוונים מחיי הכיתה: 

• פתיחת השנה • קשר עם ההורים • היחסים החברתיים בכיתה • יחסים בין המינים • תקופת הבחינות • שיחות אישיות • סיום השנה • ועוד הפעלות רבות מותאמות לשכבות הגיל השונות. 

שעת דיאלוג היא סדרה בת 6 ספרים המיועדת לעבודה עם בני נוער מכיתה ז' ועד כיתה י"ב.

זהו אוסף של שיעורי חינוך, המשלבים למידה חווייתית סביב נושאים ותכנים מחיי התלמידים בבית הספר ומחוצה לו. הפעילויות בשיעורים המוצעים כוללות עבודה סדנאית אינטראקטיבית בהובלת המחנכת סביב נושאים הרלוונטיים לכל אחת משכבות הגיל. ארגז כלים חובה לכל מורה שרוצה להוביל תהליך חינוכי!

 

במה יעזור לך הספר "שעת דיאלוג"?

  • יתמוך בהתמודדות שלך עם סיטואציות חברתיות מאתגרות שעולות בכיתה.

  • יחסוך לך זמן יקר. בכל ספר עשרות הפעלות מוכנות ליישום מיידי.

  • יתן לך כיוון ודגשים לנושאים הרלוונטיים לכל שכבת גיל.

  • יאפשר לך לפרוס את השנה קדימה, ולתכנן את השעה הבאה, החודש הבא, והשנה כולה.

  • יעזור לך להכיר את התלמידים והתלמידות שלך מנקודות מבט שונות, ולהבין מה מעסיק אותם/ן.

ומה זה יתן לתלמידים ולתלמידות שלך?

  • הזדמנות לבטא את עצמן/ם ולהישמע על ידי תלמידים/ות אחרים/ות והמורה.
  • מקום לשתף בדילמות, בתהיות ובדברים שמעסיקים אותם/ן.
  • התנסות חוויתית ורכישת כלים לעבודה קבוצתית.
  • ילמדו לכבד האחד/ת את השני/ה ואותך כמחנ/כת, הם/ן יהיו רגועים/ות יותר ואלימים/ות פחות וגם הביצועים הלימודיים ישתפרו.

שימו לב: בחודש אוגוסט העמותה נמצאת בפגרה.הזמנות שיבוצעו בחודשים יולי- אוגוסט 2022 יישלחו רק בחודש ספטמבר 2022 .

כמה מורות שיתפו אותנו בחוויה שלהן כשהן משתמשות בספרים בכיתה: 

"אני מחנכת מעל 20 שנה. שעת דיאלוג הוא הכלי שתמיד חיפשתי, ומאז שמצאתי הוא יד ימיני. הנושאים מגוונים, מותאמים לצרכי הגיל השונים, וניכר שנכתבו בידי מי שיודעת כיתה מהי. הפעילויות יצירתיות, 'ידידותיות למשתמש/ת' ולא דורשות הכנות מורכבות. ניתן לבחור נושא, לבנות סביבו תכנית מתוך המבחר העשיר המוצע, ולהתאימה לצרכים הספציפיים של כל כיתה. מניסיוני מכיתות ז'-יב' תמיד זכו הפעילויות להצלחה ולשיתוף פעולה מצד התלמידים והתלמידות. ממליצה בחום"
קרא עוד
הילה קסל, תיכון האקדמיה למוזיקה, ירושלים
"ההפעלות הן אקטואליות, מקצועיות ומהוות בסיס נכון לעיבוד והתאמה לקבוצות שונות של תלמדיים/ות. נעזרתי בתכנים מתחילת השנה ולאורכה, עם התלמידים/ות ובקשר שלי מול הורים, וגם בתהליך הפרידה שלי מהתלמידים/ות."
קרא עוד
יעל צפריר גן יבנה
"חשוב לי להגיע לשיעורי ליווי (חינוך) כשאני מאוד מחוברת למה שאני הולכת לעשות. הפעילויות הן כלי ומה שעומד בפני המחנכת זו הכיתה. מה שייצא מהכיתה זה מה שחשוב. הפעילויות מאפשרות לי לשמוע את מה שמעסיק את התלמידים והתלמידות ולהכיר אותם/ן טוב יותר וכל אני יכולה לתכנן את המשך הפעילות שלי עם הכיתה בכלל ועם הככל אחד ואחת בפרט."
קרא עוד
יעל כליל, מורה ומחנכת, ביה"ס קדמה, ירושלים

וגם אסף, תלמיד בתיכון אוהל שם, סיפר על החוויה שלו בעקבות אחת ההפעלות שנעשתה בכיתה: