ארכיון כתבו עלינו - עמוד 2 מתוך 3 - קדמה
עבור אל תוכן העמוד
logo
  • אודות קדמה
    • אודות: קדמה לשוויון בחינוך ובחברה בישראל
    • הסיפור שלנו
    • בוגרי/ות קדמה
    • הא/נשים שלנו
    • פער ההזדמנויות
  • החינוך הקדמאי
    • אודות החינוך הקדמאי
    • קדמה – בית ספר עיוני בקהילה
    • בית הספר נוה חוף
  • משאבים למורה עם אג'נדה
    • אג’נדה של שוויון וצדק חברתי
    • מאגר חומרים ומשאבים
    • שעת דיאלוג
  • השראה למורה
  • כנס קדמה
  • ההשפעה שלנו
  • החנות של קדמה
  •  
EN צרו קשר
תמכו בקדמה | Support Us
0 ₪
logo
  • אודות קדמה
    • אודות: קדמה לשוויון בחינוך ובחברה בישראל
    • הסיפור שלנו
    • בוגרי/ות קדמה
    • הא/נשים שלנו
    • פער ההזדמנויות
  • החינוך הקדמאי
    • אודות החינוך הקדמאי
    • קדמה – בית ספר עיוני בקהילה
    • בית הספר נוה חוף
  • משאבים למורה עם אג'נדה
    • אג’נדה של שוויון וצדק חברתי
    • מאגר חומרים ומשאבים
    • שעת דיאלוג
  • השראה למורה
  • כנס קדמה
  • ההשפעה שלנו
  • החנות של קדמה
  •  
EN
צרו קשר תמכו בקדמה | Support Us

ראשי > כתבו עלינו > עמוד 2

כתבו עלינו

הקדימו את זמנם – מוסף הארץ

הקדימו את זמנם לפני עשרים שנה הצטלבו דרכיהם של אנשי חינוך ופעילים חברתיים עם שר חינוך בעל ראש פתוח. 

תגובה דר' שלמה סבירסקי – הארץ

תגובה (דר' שלמה סבירסקי) | המדינה הביסה את קדמה קדמה ביקשה להקים תיכוניים עיוניים בשכונות, בעיירות פיתוח וביישובים ערביים.

שחיקת מורים ומורכבות תודעתית

שחיקת מורים ומורכבות תודעתית – ניתוח של מלווים ומלוות בבית ספר קדמה (תיכון אלטרנטיבי ישראל), מאת דר' אריאלה בארי בן

אידיאה של תיקון – יזמות חינוכית בחברה רב-תרבותית

אידיאה של תיקון – יזמות חינוכית בחברה רב-תרבותית,  מאת: פרופ' יהודה בר שלום,  2004 המחבר מספר את סיפורם של

אי שוויון בחינוך

אי שוויון בחינוך, דפנה גולן-עגנון, 2004 למה כל כך מעט מזרחים וערבים מתקבלים לאוניברסיטאות? למה המורים משתכרים בדך כלל

השקעה במורים חונכים: מפתח להצלחתם של בתי ספר לתלמידים דלי אמצעים

  השקעה במורים חונכים: מפתח להצלחתם של בתי ספר לתלמידים דלי אמצעים, מאת דר' ארם איילון, 2007 איילון מנתח

יעדים לתיקון החינוך

יעדים לתיקון החינוך, דר' שלמה סבירסקי ונגה בוזגלו-דגן | מרכז אדוה, 2011 המסמך חובר ע"י, דר שלמה סבירסקי ועו"ד נוגה

חינוך רב-תרבותי פרטיקולרי כמודל מועדף לחינוך דמוקרטי: בי"ס קדמה בירושלים כמודל לחינוך רב-תרבותי ודמוקרטי בישראל

חינוך רב-תרבותי פרטיקולרי כמודל מועדף לחינוך דמוקרטי: בי"ס קדמה בירושלים כמודל לחינוך רב-תרבותי ודמוקרטי בישראל- חקר מקרה, מאת משה שריקי, 

אף פעם לא התייאשתי מילד/ה – שיעור חופשי

אף פעם לא התייאשתי מילד/ה קלרה יונה, שניהלה את התיכון החלוצי קדמה שבשכונת הקטמונים בירושלים, מאמינה כי לכל ילד/ה

< הקודם123הבא >

ההשפעה שלנו

  • סיפורים אישיים
  • כתבו עלינו
  • פרסומי קדמה
  • שיתופי פעולה
  • אג'נדה 2030 בישראל
  • עלוני קדמה
  • פרסים
  • אירועים מיוחדים

הרשמה לקבלת עידכונים

עלון קדמה כולל מערכי שיעור, השראה וסרטונים ומעת לעת גם חומרים שיווקיים.

עלון היוצא כל שבועיים למורה המכיל תוכן לימודי, כתבות על החינוך הקדמאי, משאבים למורה, מערכי שיעור ועוד.

אודות קדמה

קדמה היא עמותה חינוכית-חברתית הפועלת למען השוויון והצדק החברתי בישראל בדרך של חינוך. העמותה מלווה ותומכת בבתי ספר הפועלים בקהילה עם רמת חינוך גבוהה, עם זיקה למסורת ולתרבות של התלמידים, ועם תפיסת עולם חברתית-שוויונית. כמו כן, העמותה מפתחת חומרי למידה עם אג'נדה של צדק חברתי, ומכשירה מורות/ים המאמינות/ים בשינוי חברתי בדרך של חינוך.

 

 

 

הטקסטים באתר מנוסחים חלקם בנקבה וחלקם בזכר, במטרה לקיים שוויון מגדרי בשפה.

  • דף בית
  • תרמו לקדמה
  • כנס קדמה
  • שעת דיאלוג
  • משאבים למורה
  • השראה לחינוך
  • החנות של קדמה
  • החינוך הקדמאי
  • הא/נשים שלנו
  • הסיפור שלנו
  • אודות: קדמה לשוויון בחינוך ובחברה בישראל
  • סדנאות
  • פרסומים ותקשורת

כל הזכויות שמורות לעמותת קדמה

Created By - בניית אתרים