"אולי ברגע של היתוך פואטי 
התפרקו כל היוצרות 
התקוטטו בינן לבין עצמן 
למצוא רגע מהופנט בו 
כל תקווה שנזנחה 
מקבלת הזדמנות שנייה להיהפך 
למחרוזת של מילים שקופות" 
(תומר קליין)

זו היתה שנה של תקוות חדשות! למרות תקופה מאתגרת של פוסט קורונה, אתגריים פוליטיים מבחוץ ומבפנים ומציאות חברתית וכלכלית חסרת יציבות ועוגן, ואולי דווקא בגלל זה, התפקיד של קדמה בכל תחומי הפעילות שלנו התחדד.
אנחנו בוחרות להיות מובילות. סוכנות של שינוי. אנחנו בוחרות לעסוק בנושאים מורכבים כמו יחסים אנושיים אחרי תקופה של חוסר מגע וקשר, להוציא מערכי שיעור בשפה הערבית בתקופה של מתיחות ושנאה הדדית, לעסוק בסוגיות מגדריות כשפרשיות מזעזעות עולות לכותרות ולחזק את קהילת המורות והמורים שנאבקו השנה על הזכויות שלהם ועל הערך שלהם בחברה. אנחנו בוחרות לקדם פרויקטים שמחזקים את התלמידות והתלמידים הכי מוחלשים בתקופה של תחרותיות גוברת ולדבר על הסללה ועל נושאים של אי צדק. 

זו היתה שנה של עשיה עשירה ושל המון תנועה,  ולצידה גם חשיבה עמוקה על ההמשך. על אפשרויות ההתפתחות ועל אופקים חדשים שמבשילים ומתחילים לצאת לאור כבר עכשיו. 
אנחנו מזמינות אותך "לטעום" קצת מהדברים שנעשו השנה. ניסינו לרכז כאן את המיטב, הלוואי והיינו יכולות לכתוב על הכל ולספר לפרטי פרטים את הרגעים המספקים ומרחיבי הלב שהיו לנו. הם הוכיחו לנו שהעבודה משתלמת, ששיתופי פעולה מוצלחים מניבים פירות ושיש לנו המון כוחות טובים עם תשוקה ואהבה למה שהם עושים.
אנחנו ממשיכות במרץ לעבר השנה החדשה. מתחילות אותה בידיים פתוחות ובהמון תקווה!