| developer | 07.07.2020
0 צפיות | 5 תגובות
ברור ששנת הלימודים הקרובה לא תהיה שנה רגילה, וצריך להיערך לקראתה: למידה בקפסולות, למידה מרחוק, למידה היברידית, סגירת בתי הספר? איך נערך לשנת הלימודים הקרובה במצב של חוסר וודאות?
מה האתגר הכי גדול שמורות/מנהלות יצטרכו להתמודד איתו כדי לצלוח את שנת הלימודים ואולי אפילו לצמוח ממנה?
מה ניקח מהניסיון של השנה החולפת? מה נעשה אחרת? איך נכין את עצמנו כמורות, כצוות וכמנהלות לשנה הזאת?
האם התפקיד שלנו השתנה? איזו עבודה צריכה להיעשות עם התלמידות/ים? עם ההורים?
הדרך הטובה ביותר בעינינו היא לשאול אתכן/ם המורות והמנהלות מה אתן חושבות.
אנחנו נאסוף את הרעיונות שלכן נשמיע אותם ונשפיע!
כיתבו לנו:
מה האתגר הכי גדול שמורות/מנהלות יצטרכו להתמודד איתו
כדי לצלוח את שנת הלימודים ואולי אפילו לצמוח ממנה?
אנא הוספ/י את תגובתך בתיבה, אנו נפרסם את התגובות לאחר שנוודא שאין תגובות פוגעניות.
לילי כספי
האתגר שלי כמחנכת לשלב בין למידה סינכרונית וא סינכרונית וליצור קשר עם התלמידים.כמורה מקצועית לשלב למידה דפרנציאלית ולראות כל תלמיד גם מרחוק.
לילך שרעבי
איך מחנכים את הילדים להיות בוגרים איכותיים, כאשר יש סיכוי גדול שהם יהיו מסוגרים בחדריהם עם טכנולוגיה ולא חשופים לחברה אמיתית? איך מעבירים שיעורי חינוך? איך יוצרים דיונים?
תודה
תמי בן דוד יונה
שלום
איך לשמור על האינטמיות לה3גיש את התלמיד . איך לא לתת להם להתמכר יותר לטכנולוגיה. איך לייצר לשמור על הקשרים האישיים והאיכפתיות ביינהם
איך מעברים אמפתיה דרך טכנולוגיה???
בהצלחה יקרים
בר רוז
השנה הזו וזו שתבוא- וודאי מאתגרות ויש לי גם חששות ושאלות.
אני שמחה שהשנה לא תהיה רגילה. הרגיל של מערכת החינוך שלנו- הוא לא טוב. הרבה חסר בו. הרבה מתמעט מידי שנה ואנחנו המורות לוקחות על גבינו את ההשלמות והחוסרים שהמערכת גוזלת.
הפגיעה בנו המורות והדיבור מעל הראש שלנו- היו גדולים השנה וגרמו לי ואולי גם לאחרות- להתעורר.
אני אופטימית לגבי השיח הפנימי שנוצר בין המורות. אולי נתחזק וניקח חלק בשיח על החינוך בארץ
אילנה
לדעתי מעמדמ המורות התחזק פלאים וצריך להמשיך