ברור ששנת הלימודים הקרובה לא תהיה שנה רגילה, וצריך להיערך לקראתה: למידה בקפסולות, למידה מרחוק,  למידה היברידית, סגירת בתי הספר? איך נערך לשנת הלימודים הקרובה במצב של חוסר וודאות?

מה האתגר הכי גדול  שמורות/מנהלות יצטרכו  להתמודד איתו כדי לצלוח את שנת הלימודים ואולי אפילו לצמוח ממנה?

מה ניקח מהניסיון של השנה החולפת? מה נעשה אחרת? איך נכין את עצמנו כמורות, כצוות וכמנהלות לשנה הזאת? 

האם התפקיד שלנו השתנה? איזו עבודה צריכה להיעשות עם התלמידות/ים? עם ההורים?

הדרך הטובה ביותר בעינינו היא לשאול אתכן/ם המורות והמנהלות מה אתן חושבות.

אנחנו נאסוף את הרעיונות שלכן נשמיע אותם ונשפיע!

 

כיתבו לנו:
מה האתגר הכי גדול  שמורות/מנהלות יצטרכו להתמודד איתו
כדי לצלוח את שנת הלימודים ואולי אפילו לצמוח ממנה?

אנא הוספ/י את תגובתך בתיבה, אנו נפרסם את התגובות לאחר שנוודא שאין תגובות פוגעניות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

5 תגובות

  1. הגב

    לילי כספי

    האתגר שלי כמחנכת לשלב בין למידה סינכרונית וא סינכרונית וליצור קשר עם התלמידים.כמורה מקצועית לשלב למידה דפרנציאלית ולראות כל תלמיד גם מרחוק.

  2. הגב

    לילך שרעבי

    איך מחנכים את הילדים להיות בוגרים איכותיים, כאשר יש סיכוי גדול שהם יהיו מסוגרים בחדריהם עם טכנולוגיה ולא חשופים לחברה אמיתית? איך מעבירים שיעורי חינוך? איך יוצרים דיונים?
    תודה

  3. הגב

    תמי בן דוד יונה

    שלום
    איך לשמור על האינטמיות לה3גיש את התלמיד . איך לא לתת להם להתמכר יותר לטכנולוגיה. איך לייצר לשמור על הקשרים האישיים והאיכפתיות ביינהם
    איך מעברים אמפתיה דרך טכנולוגיה???
    בהצלחה יקרים

  4. הגב

    בר רוז

    השנה הזו וזו שתבוא- וודאי מאתגרות ויש לי גם חששות ושאלות.
    אני שמחה שהשנה לא תהיה רגילה. הרגיל של מערכת החינוך שלנו- הוא לא טוב. הרבה חסר בו. הרבה מתמעט מידי שנה ואנחנו המורות לוקחות על גבינו את ההשלמות והחוסרים שהמערכת גוזלת.
    הפגיעה בנו המורות והדיבור מעל הראש שלנו- היו גדולים השנה וגרמו לי ואולי גם לאחרות- להתעורר.
    אני אופטימית לגבי השיח הפנימי שנוצר בין המורות. אולי נתחזק וניקח חלק בשיח על החינוך בארץ