תמונה: Omrihayu, 'מבחן, תיכון רוטברג', Wikimedia Commons

לרוב, כל מורה מקצועי/ת מכינ/ה את התלמידות/ים לבגרות במקצוע: מה היא כוללת, דוגמאות לשאלות בגרות ועוד. אולם פעמים רבות חסרה לתלמידות/ים הכנה כוללנית יותר שמתייחסת אליהן/ם כלומדות/ים בעלות/י רגשות, קשיים ודרכי התמודדות שונות עם לחצים. במיוחד חשוב לתת דגש על הכנה רגשית בתקופה זו של משבר הקורונה, שמעבר לקשיים הרגילים של ההתמודדות עם מבחני הבגרות, מעלה קשיים נוספים אצל תלמידות/ים שונות/ים, ומשפיעה על כל תחומי החיים שלהן/ם, ובוודאי גם על רמת הפניות הרגשית שלהן/ם ללמידה. זו גם תקופה שהתקשורת עם המחנכות/ים והמורות/ים מסובכת יותר וכך גם הקשר עם חברות/ים והיכולת להיעזר בהן/ם.

הפעילויות הבאות מתמקדות בתחושות של התלמידות/ים לקראת הבחינות, בקשיים, ובדרכים להתמודדות רגשית ומעשית. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.