השראה عن العمل الموسيقيّ 4.33- وماذا يمكن أن نتعلّم منه عن الإصغاء؟ ماذا يحدث عندما يعتلي عازف/ة المنصّة ولا يقوم/تقوم لمدّة أربع دقائق و33 ثانية بعزف أيّ شيء؟ كيف نشعر كجمهور
השראה كيف نعلّم الأولاد والبنات الأمل رجاءً لا تسمّوهم “أولاد في خطر”، يطلب ريك ميلر مؤسّس منظّمة أولاد في الأمل(kids at Hope) وپروفيسور في جامعة
השראה أدورا سفيتاك – طفلة عمرها 11 عامًا تشرح لماذا يحتاج العالم إلى “تفكير طفوليّ” إليكم/نّ درس في الحياة من طفلة عمرها 11 عامًا! في فيديو تحدّثت فيه عمّا نسميه “التفكير الطفولي” وكم هو
השראה שיחות עם ד”ר שלמה סבירסקי שיחות עם ד”ר שלמה סבירסקי – סדרת ראיונות מצולמים של עמותת קדמה בשנים האחרונות, אנחנו בעמותת קדמה צילמנו סדרה
השראה על שינוי ועל ראש השנה: 3 קטעי השראה Image by Gerd Altmann from Pixabay ראש השנה כבר מגיע כמו בכל שנה, אבל בגרסה קצת אחרת: גרסת הקורונה. ברוח ימים אלו
השראה ג’מילה פיטס: הוראה כאקטיביזם, הוראה כהבעת אכפתיות הטקסט: “הוראה כאקטיביזם, הוראה כהבעת אכפתיות”, שנכתב על ידי ג’מילה פיטס, ופורסם באתר Teachingtolerance ב-15.5.20 תורגם ועובד על ידנו.
השראה בתי ספר מכילים המשלבים ללא שום הפרדה ילדים עם ובלי מוגבלויות זה אפשרי! ולא רק שזה אפשרי, זה מאפשר צמיחה והתפתחות של כולם/ן ומגוון אנושי שהוא הנכון ביותר לחיים בריאים
השראה על היצירה המוזיקלית 4.33 – ומה אפשר ללמוד ממנה על הקשבה? מה קורה כשנגן או נגנית עולים על הבמה ובמשך ארבע דקות ושלושים ושלוש שניות לא מנגנים דבר? איך אנחנו כקהל
השראה סרטון: מדוע העולם זקוק ל”חשיבה ילדותית”? אדורה סויטק – בת 11 שמסבירה מדוע העולם זקוק ל”חשיבה ילדותית” מתי בפעם האחרונה קיבלתם/ן שיעור על החיים מילדה