אחד המנהגים המקובלים בראש השנה הוא ברכת שנה טובה איש לרעהו. אנחנו מברכים ומברכות את בני ובנות המשפחה שלנו, את החברים והחברות שלנו, את המכרים הסובבים אותנו ולפעמים גם אנשים ונשים שאנחנו לא מכירים ברחוב.

רצינו לנצל את המעמד הזה שמזמן מפגש בין אדם לאדם, כדי להסב את תשומת הלב לאנשים ולנשים בבית הספר שהם לא חלק מצוות ההוראה, ופועלים/ות לפני או אחרי הקלעים בעשייה הבית ספרית.

חלקם מגיעים יום יום לבית הספר, חלקם מגיעים בתדירות נמוכה יותר. את חלקם אנחנו מכירים/ות בשם או בתפקיד, את חלקם רק בפנים. כך או אחרת, תחילת השנה היא הזדמנות טובה להכיר מקרוב יותר את האנשים והנשים שמלווים אותנו בכל השנה ותורמים, כל אחד ואחת בתפקידו/ה, לארגון הגדול הזה שנקרא בית ספר.

מיהם/ן האנשים/נשים האלו?

עובדי המנהל, אב/אם הבית, שומר/ת, ספרנ/ית, אח/ות בית הספר, מנהלנ/ית, עובדי ועובדות הקפיטריה, המנקה, עובד/ת סוציאלי/ת, פסיכולוג/ית, מת"ל/ית, מאבחנ/ית, מתנדבים/ות, נערי /ות ש"ש, חיילים/ות, בני ובנות שירות, מפקחים/ות ועוד ועוד. ניתן להרחיב את הרשימה ולהוסיף תורמים ובעלי תפקידים נוספים שיש עימם קשר ברשות המקומית, במשרד החינוך או בכל מסגרת אחרת שבית הספר עובד איתה.