הבחירה שלנו בקדמה היא לחנך מתוך אג'נדה של שוויון וצדק חברתי. זה לא רק פוסטר שתלוי על קירות בית הספר שלנו. אג'נדה זו מנחה אותנו בעבודה שלנו עם התלמידים/ות, באקלים הבית ספרי ובמבנה הארגוני של בית הספר, בבחירת התכנים שמעצימים תלמידים/ות ורלוונטיים לחייהם, בפרקטיקות הוראה שאנו משתמשות בהן, בקבלת תלמידים/ות ללא מיון, בדיאלוג מכבד עם התלמידים, בשותפות עם ההורים ועוד.

אנחנו בקדמה מחויבות גם לסייע לא/נשי חינוך מבתי ספר אחרים להפיק תועלת מההצלחות שלנו ומהתובנות הרבות שהפקנו לאורך השנים. בתי הספר שלנו פתוחים, במידת האפשר, למבקרים, מהארץ ומחו"ל, שרוצים ללמוד על המודל של קדמה.

אנו מובילות מהלך של שיתוף בידע, בחזון ובתובנות המנחים אותנו בעבודתנו. הפצה של  כלים ותכניות שפותחו, נבנו, ויושמו בהצלחה בבתי-הספר היא חלק בלתי נפרד מן העשייה החינוכית שלנו.

אחת לשנה מקיימת העמותה כנס ארצי, כנס קדמה, אליו מגיעים מורות מורים ומנהלי בתי ספר מכל הארץ, במטרה ללמוד, לשתף ולייצר פתרונות לכמה מהאתגרים הגדולים ביותר בחינוך: דיאלוג עם תלמידים, פרקטיקות שמקדמות שוויון וצדק חברתי בתכנית הלימודים, שותפות עם הורים, רלוונטיות של תכניות לימוד לעולם התלמידים, העצמה והכשרה של מורות/ים.

אנו מוציאות לאור ספרים, מדריכים ומערכי שיעור שמקדמים דיאלוג ושוויון בכיתה.

בשנת 2023 הוציאה העמותה לאור את הספר מגדר בדיאלוג – מדריך לפעילויות בכיתה, שהצטרף אל "שעת דיאלוג", סדרת ספרים למחנכים.ות שיצאה בשנים קודמות.

אנו מפיצות מערכי שיעור והפעלות ליותר מעשרת אלפים מורות/ים ומנהלי בתי ספר  באמצעות עלון 'מורה עם אג'נדה'.

אלפי מורות/ים משתמשות במערכי השיעורים שקדמה מפיצה ומשתתפות/ים בהשתלמויות ובכנסים שלנו.

מורות/מורים מקדמה ונווה חוף על האג'נדה שלהן/ם

אם את.ה רוצה לשלב אג'נדה של צדק חברתי בכיתה ובבית הספר,  את אחת מאיתנו, אתה אחד מאיתנו. הקהילה המתרחבת שלנו פועלת להפוך את החינוך לאמצעי להשגת שינוי חברתי וצדק חברתי – הירשמו לעלון קדמה!